logo

Engels meisje van 9 jaar overlijdt na het eten van een ijsje

18 Maart 2019

engels-meisje-overlijdt-na-het-eten-van-een-ijsje-1

In Mijas is een meisje van 9 jaar, dat daar met haar familie op vakantie was, overleden na het eten van een ijsje. Dit gebeurde op de dag van aankomst.

Alhoewel er nog onderzoek gaande is wordt aangenomen dat zij een zeer sterke melk- en notenallergie had waardoor zij in een een dodelijke shock is geraakt. Zij overleed later in Málaga in het kinderziekenhuis.

Na het eten van het ijsje voelde het meisje zich niet lekker en besloot het gezin terug te gaan naar het hotel. In het restaurant van het hotel kreeg het meisje een hartstilstand waarop het personeel haar eerste hulp bood. Eenmaal gestabiliseerd werd zij eerst overbracht naar een ziekenhuis in Marbella om later, naar wat haar laatste bestemming zou worden, te worden overgebracht naar het kindrziekenhuis in Málaga.

 

Kosta redactie